Thursday, September 18, 2014

bio ever cream ajaib...


assalamualaikum....salam sejahtera...hari ni nak citer pasal bio ever aka cream ajaib....
sape pernah tengok?????
Cantik kan botol bio ever nano cream ni....sy mmg suka kumpul botol yg cntik2...botol bio ever nano cream ni yg salah satu darinya sy syg gilerrrr nk buang....saya seisi keluarga mmg pengguna tegar cream ni.....terutama si bujang saya tu.....alhamdulillah...keberkesenannya dan kemujarabannya sgt tinggi..syukur serasi dgn nya......

Ok apa yg cream ni serasi dgn dak ipan ni??
gigit2 nyamuk...gigit semut...cepat hilang

  • batuk2 cpat baik
  • demam cpat baik
  • selsema cpat kurang
  • pengganti minyak urut...saya urut kn die guna cream ni setiap hari...kita hanya berusaha kan....kaki nya semakin kuat....
  • selain dr speech therapy...sy sapukn pada leher..trutama kat area keluar suara...fuhhhh makin bnyk ckp bujang kenit ni...antara word yg paling jelas& saya faham sekarang ni...."air"....gugu=susu.....gaaaggaaa=biasanya die akn mksudkn makan....guk=sejuk....andi=mandi.....n ad beberapa lagi word yg saya mula memahami...
  • kekerapan sawannya berkurangn
  • urat saraf nya semakin lembut
  • die semakin peka...saya sapu kn kat bahagian blkg kepalanya&mengikut alis matanya.....

Dan bnyk lagi sebenarnya.....semua ikhtiar untuknya....itu untk dak ipan...untuk ibu&ayah ad jugakkkk

  • sakit pinggang..sakit bahu..terseliuh...alhamdulillah....lega rasanya....
  • sakit kepala..stress...pun boleh guna kannnya
  • membantu merawat cyst....(sblom ad bio seleza)
  • melecur kena minyak pns pun sy guna bio ever ni.....

Ok...itu antra keberkesenannya....banyak kn??actually mcm2 lg boleh digunakn....berminat????jom pm saya.....0197704540.....nk bg spesel price ni....




No comments:

Post a Comment